یزد نیوز، خاتم یزد، پیوندتان مبارک


گفته می شود! شنیده می شود! پیش بینی می شود!

اینست رسالت خبرنگاری!

منبع آگاه مثلث سفید یزد نیوز خاتم نیوز در کدام دایره قرار دارد؟

در یک حرکت هماهنگ و برنامه ریزی شده، روزنامه آفتاب یزد و سایت یزد نیوز و خاتم نیوز خبر استعفاء عاصی را به نقل از یک منبع آگاه در استان اعلام می کنند، و فردا نیوز و بازتاب نیز با عکس مشترک کار رفته در سایت یزد نیوز و خاتم نیوز به گزارش خبرنگاران خود و به نقل از منابع آگاه این خبر را بسرعت با تحلیل های مختلف پوشش می دهند، براستی این منبع مطلع و آگاه نزدیک به عاصی و مثلث سپید کیست، که با افشاء نابهنگام یک خبر محرمانه، برای رسیدن به مقاصد و منافع خود، آتش فتنه را برپا می کند؟

خاتم نیوز شروع فعالیت شتابزده اش با خبر استعفاء عاصی شروع می شود.

یزد نیوز خبر شروع بکار خاتم نیوز را ذیل خبر استعفاء عاصی درج می کند.

رئیس دفتر مهندس سفید در مجتمع غیرانتفاعی جوادالائمه در وبلاگش از عاصی بخاطر استعفاء تشکر می کند و در خاتم نیوز از وجود تنش بین عاصی و وزارت کشور و آموزش و پرورش می گوید

روابط عمومی استانداری یزد صبح هنگام نه خبر را تائید می کند و نه تکذیب، و سرانجام عصر هنگام تکذیبه ای چند خطی را برای یزد فردا ارسال می نماید.

بهر حال چه عاصی استعفاء داده باشد چه نداده باشد، مثلث فوق راه رفته را باز نخواهد آمد، و همچنان در جستجوی استانداری هست که زیر چتر سپید باشد، و این غوغا و شانتاژ خبری، تنها در این جهت است، که همزمان با اعلام خبر رسمی استعفاء عاصی، استاندار مورد نظر عاصی و اصولگرایان معرفی نشود.

عاصی حتی در صورت عدم استعفاء نیز مجبور است تا یک بازنگری در انتخاب پنج ضلعی اولیه خود در استانداری داشته باشد، و تکلیف استعفاء معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد را روشن نماید.

آفتاب یزد، یزد نیوز، خاتم یزد، پیوندتان مبارک، عاصی حتی اگر برود نیز، فرد مورد نظر قدرت پنهان یزد، استاندار یزد نخواهد شد.

آفتاب یزد به نقل از یک منبع آگاه در صفحه اول نوشت:

استاندار یزد استعفاء داد

«گروه سیاسی- ابوالقاسم عاصی استاندار یزد پس از حدود هفت ماه از مقام خود استعفاء کرده است.

یک مقام آگاه در استان یزد که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ما گفت: استاندار یزد استعفای خود را نوشته و به رئیس جمهوری تقدیم کرده است و چند روزی است تحت عنوان مرخصی بر سر کار خود حاضر نشده است. این منبع آگاه افزود: استعفای ابوالقاسم عاصی جدی است و مقامات استان از این موضوع اطلاع دارند و بزرگان یزد منتظر اعلام گزینه بعدی استانداری یزد می باشند. وی با اشاره به گزینه های پیشنهادی برای پست استانداری یزد از کریمی استاندار سابق کرمان، کریمی معاون آستان قدس، عجمین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، پرهام و حجتی به عنوان گزینه های پیشنهادی استانداری یزد نام برد.»

و یزد نیوز با چاپ عکسی از عاصی که فردا نیوز و بازتاب و خاتم یزد نیز از آن استفاده کردند ادامه داد:

پایان ماموریت ابوالقاسم عاصی در استانداری یزد

دکتر ابوالقاسم عاصی استاندار یزد روز گذشته استعفاء خود را تقدیم وزرات کشور کرد.

به گزارش خبرنگار یزد نیوز ، عاصی از روز دوشنبه دیگر در محل کار خود حضور نمی یابد. وی فعلا تقاضای مرخصی یک هفته ای نموده است.

عاصی معتقد است ماموریت خود را که اعلام نكرده است را انجام داده است و دیگر نیازی به حضور وی نمی باشد.

گفتنی است وزارت کشور با استعفاء عاصی به شدت مخالفت کرده است.

هیات دولت معتقد است عملکرد عاصی در بین استانداران سراسر کشور موفقیت آمیز بوده است.

و زیر این خبر داغ، از شروع فعالیت سایت خاتم نیوز خبر داد و برای اولین بار برای سایت محلی تبلیغ نمود:

1385/2/20 ساعت: 12:45

نمونه آزمایشی سايت خاتم با چند خبر کوتاه آماده شده است. بزودی با تغییرات و البته گزارش های بیشتری كه محتوي سايت را به روزنامه بيشتر نزديك مي كند،‌ در خدمت مخاطبان خواهيم بود. بديهي است از هر پيشنهادي كه به بهتر شدن سايت كمك كند ، استقبال خواهيم كرد

رئیس دفتر مهندس در وبلاگش که هر روز صبح در دفتر مهندس سفید نوشته می شود نوشت:

در باره استعفای استاندار یزد

استاندار يزد استعفاء داده است.اگر چنين خبري درست باشد و مورد تائيد مقامات عاليرتبه قرار گيرد، بايد از ابوالقاسم عاصي تشكر كرد كه با دريافت ناتواني خويش ، جرات استعفا دادن را به ديگران ياد داد. ممكن است در طول اين مدت بابت حضور و كندي عمل عاصي خسارت‌هايي به مجموعه مديريتي استان وارد شده باشد ولي از قديم گفته اند هر جاي جلوي ضرر را بگيريم ، سود كرده ايم. درباره استعفاي عاصي گمانه زني هاي ديگري هم مي شود كه سعي مي كنم در گزارشي در سايت خاتم بدان بپردازم.

نوشته شده در چهارشنبه 1385/02/20ساعت توسط

شروع بکار سایت خاتم

نمونه آزمایشی سایت خاتم با چند خبر کوتاه آماده شده است. بزودی با تغییرات و البته گزارش های بیشتری كه محتوي سايت را به روزنامه بيشتر نزديك مي كند،‌ در خدمت مخاطبان خواهيم بود. بديهي است از هر پيشنهادي كه به بهتر شدن سايت كمك كند ، استقبال خواهيم كرد.

نوشته شده در چهارشنبه 1385/02/20ساعت توسط

و در خاتم نیوز از دلایل استعفاء عاصی نوشت:

دلايل استعفاي عاصي

بر اساس تازه ترين خبرها يكي از مهترين دلايل عاصي براي استعفا از استانداري يزد ، تنش هاي فراواني است كه بين او و وزاري كشور و آموزش و پرورش بوجود آمد. عاصي خواهان انتخاب فاخرزاد به عنوان معاون سياسي و بركناري شهسواري از آموزش و پرورش بود كه وزراي مربوطه با اين تغييرات مخالفت كردند و بدين سبب تنش بين استانداري يزد و اين وزارت خانه ها بالا گرفت و در نهايت به استعفاي اعتراض آميز عاصي منجر شد.

فردا نیوز از منبع مطلع و خبرنگار فردا گفت. خبرنگار فردا، خبرنگار یزد نیوز است؟

اولين استعفاي استانداران احمدي نژاد

«ابوالقاسم عاصي استاندار يزد، كه چهار ماه بيشتر از انتصابش به اين سمت نمي گذرد، روز دوشنبه از مقام خود استعفا كرد.

يك منبع مطلع در يزد به خبرنگار فردا گفت كه عاصي استعفاي خود را كتبا تسليم وزارت كشور كرده و از روز دوشنبه در محل كار خود حاضر نشده است.

وي افزود: استاندار يزد كه به گفته مسئولان نهاد رياست جمهوري از استانداران موفق احمدي نژاد بوده است، تحت فشار گروههاي تندرو يزد براي قلع و قمع مديران سابق بوده است.

وي گفت: استاندار يزد بر خلاف ميل خود و تحت فشارهاي گسترده مردم، علما و نيروهاي اصولگراي يزد حاضر به پذيرش اين سمت شده بود اما پس از تصدي استانداري با درخواستهاي غير معمول گروههاي تندور يزد روبرو شد.

به گفته اين منبع، اين گروهها اصرار داشتند استاندار جديد،‌اغلب مديران دوره خاتمي را بلافاصله از كار بركنار كند و اعضاي ستاد احمدي نژاد را بر سر كار آورد اما دكتر عاصي معتقد به تغييرات گام به گام با رعايت حرمت و حفظ شخصيت مديران قبلي بود.

وي افزود: حتي شاگردان و اطرافيان يزدي آقاي مصباح يزدي نيز به استاندار يزد براي تغييرات مورد نظر خود فشار وارد مي كردند و با عدم تمكين استاندار از نظرات آنها، ستادهايي عليه عاصي در شهر يزد راه اندازي كرده بودند.

وي در عين حال به موانع پيش روي استاندار جديد براي انتصاب مديران استان اشاره كرد و گفت: به رغم فشارهاي سنگين نيروهاي اصولگرا براي تغيير مديران سابق، دكتر عاصي براي تغيير مديراني كه فاقد صلاحيت هم بودند با مشكل مواجه بود و وزيران مربوطه براي انتصاب مديران جديد استان مانع ايجاد مي كردند يا توجه خاصي نداشتند. »

و اما جالبترین نکته قضیه نظراتی است که همزمان با درج خبر فوق در سایت فردا نیوز کار می شود:

احسانزاده

«بايد پذيرفت كه ظرفيت كشور و استان يزد در يك حد خاص مي باشد و همه استانداران و مديران سابق هم خواسته شان خدمت به مردم بود ولي مجموعه فعلي استانداري چنان انتظارات را در بين مردم بالا برده بودند كه خودشان حتي نتوانستند به كوچكترين آنها پاسخ دهند و در نتيجه شروع به بازي كردن با آبروي مديران سابق و حتي برخي از دوستان خود كردند و با تهمت و افترا به افراد جو بسيار بدي را در استانداري بوجود آوردند كه بيشترين نقش را فرد معرفي شده براي بازرسي استانداري داشت كه حتي خود وي هم وزارت كشور براي سمت بازرسي به دلايلي فاقد صلاحيت دانست.»

مردم مظلوم

«مي شود وميتوانيم!!!!اما واقعا نمي توانيم ريشه مافياي ثروت وقدرت را خشكاند وهر كس بخواهدسازش وتعامل نكند !!؟؟ بايدبرود وبه همين دليل استاد عاصي رفت تا از اين پس در كلاس هاي درسش از حقايق تلخ تجربه مديريت سياسي بگويد . »

صادقي

«اگرچه احمدي نژاد در سطح كشور نيروهاي نغبه و توانمند را براي اداره كشور استفاده كرد ولي اطرافيان عاصي افرادي را براي برخي از پستها انتخاب كرد كه واقعا تاسف انگيز است مانند رييس دفتر ارتباط مردمي كه 18 ترم است هنوز دانشجوست و يا رييس دفتر وي كه قبلا روزنامه فروشي مي كرده و به خاطر نسبت فاميلي به اين سمت انتخاب شده و يا افراد ديگري در حراست كه از نزديكان وي بودند و دانشجوي اخراجي بوده »

سيد حسن سالاري

«به نظر من بيشترين ضربه به آقاي عاصي را افرادي زدند كه فكر مي كردند استان را مي توان با افرادي مانند آقاي ...كه بيشترين هنرشان اداره يك كلاس 20 نفره در مقطع دبيرستان بود و كارشان در استانداري زيرآب زدن مديران سابق و متهم كردن انها به فساد مالي وووو هرچند اين افراد به دوستان خود هم رحم نكردند »

و بازتاب نیز به استناد خبر خبرنگار خود، خبر استعفاء عاصی را بنوعی دیگر و به نقل از خبرنگار خود و سایت محلی یزد نیوز بازتاب می دهد:

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: دكتر ابوالقاسم عاصي، استاندار يزد استعفاي خود را تقديم وزارت كشور كرده است.

هرچند گفته مي‌شود، تاكنون اين وزارتخانه با تقاضاي استاندار يزد مخالفت كرده، اما اين اولين استعفاي يكي از استانداران دولت احمدي‌نژاد به شمار مي‌رود.

گفته مي‌شود، عاصي از اوايل هفته جاري در محل كار خود حضور نمي‌يابد.

سايت محلي «يزدنيوز» نيز در اين‌باره نوشت: «وي فعلا تقاضاي مرخصي يک هفته‌اي نموده است.

عاصي معتقد است ماموريت خود را که اعلام نكرده است را انجام داده است و ديگر نيازي به حضور وي نمي‌باشد.

گفتني است، وزارت کشور با استعفاء عاصي به شدت مخالفت کرده است. هيات دولت معتقد است عملکرد عاصي در بين استانداران سراسر کشور موفقيت آميز بوده است».

يك منبع نزديك به ابوالقاسم عاصي نيز در گفت‌وگو با «بازتاب»، ضمن تأييد خبر استعفاي استاندار يزد، از رفتن او به يك سفر زيارتي خبر داد.

دكتر ابوالقاسم عاصي پيش از استانداري، استاد دانشگاه يزد بوده و به عنوان چهره‌اي مردمي و ساده‌زيست در يزد مطرح بوده است. وي همچنين در دوران انتخابات رياست‌ستاد انتخاباتي دكتر احمدي‌نژاد در يزد را بر عهده داشته است و پس از روزي كار آمدن دولت جديد، به رغم اصرار برخي نيروهاي اصولگرا، با بيان اين‌كه سراغ افراد ديگر برويد، از پذيرش مسئوليت استانداري يزد استنكاف مي‌ورزيد.

اطلاعات رسيده تاكنون، از عدم پذيرش استعفاي عاصي حكايت دارد، اما در محافل مطبوعاتي و دولتي استان يزد، از صالح جوكار، از فرماندهان سپاه يزد، حجت‌الاسلام عجمين، مسئول دفتر سابق آيت‌الله مصباح يزدي و مديركل كنوني ارشاد يزد و مهندس فقيه، معاون برنامه‌ريزي استاندار به عنوان گزينه‌هاي احتمالي استانداري يزد، در صورت رفتن دکتر عاصي ياد مي‌شود.

و اما سرانجام یزد فردا تکذیبیه روابط عمومی استانداری یزد را درج می کند:

تکذیب خبر استعفاء استاندار یزد

«یزدفردا:اقای ملک ثابت مشاور استاندار یزد ومسئول روابط عمومی استانداری یزد طی مرقومه ای به تمام رسانه ها و جراید کشور خبر استعفاء استاندار یزد را تکذیب نموده واز کلیه رسانه هائی که نسبت به درج این خبر اقدام نموده اند خواست نسبت به درج تکذیبیه اقدام نمایند. »

مطلب دوم شوق دات كام

 

خاتم یزد، یزد نیوز، پیوندتان مبارک!

 

 

تکلیف استاندار یزد، در دفتر مجتمع طبقاتی جوادالائمه مشخص می شود؟!

رئیس دفتر مهندس سفید، برای رفتن عاصی شتاب دارد

فتنه انگیزی یزد نیوز، تحت نام باقری

عاصی باید برود، چون برای ماندگاری در قدرت، به هیچکس، باج از هیچ نوع و رنگ نمی دهد، و امریه، برای آمدن به روابط عمومی استانداری نیز به مدعیان رنگ عوض کرده رسانه ای معلوم الحال نداد! و نمی دهد.

شانتاژهای خبری فقط برای آشفته کردن اوضاع و گل آلود نمودن آب می باشد، تا در یک شرایط غیر آرام و پر تنش، استاندار مورد نظر تارها انتخاب شود.

دفاع یزد نیوز از خورشیدنام، و رئیس دفتر مهندس سفید از عجمین برای رسیدن به مسند استانداری یزد بیش از پیش نیاز به تحلیل دارد، بهر حال تابحال هیچ فرد روحانی استاندار نشده، و نخواهد شد، اما در پشت این تعریف و حمایت مرموزانه، حدیثی دیگر نهفته است.

تائید تلویحی استعفای استاندار یزد

استاندار يزد تلويحا استعفاي خود را تائيد كرد. خبر كاملتر را در سایت خاتم بخوانيد. یزد نیوز هم مقاله مهمی در این زمینه منتشر کرده است که در لینک های سایت آمده است.

نوشته شده در شنبه 1385/02/23ساعت (10 صبح در دفتر مهندس سفید) توسط... ( همانی که قبلا بوده) نظر بدهید

خبر مهم خاتم!

استاندار يزد: استعفا به معناي قهر با دولت نيست

ابووالقاسم عاصي ، استاندار يزد در گفتگو با خبرنگاران استعفا از مسئوليت را نشانه قهر با دولت نهم ندانست و گفت : شايد اين اقدام به معني نزديك تر شدن به دولت احمدي نژاد باشد. به گفته عاصي ، مديران بايد در صورتي كه فردي شايسته تر براي تصدي پستشان پيدا شود ، آماده تحويل دادن اين پست باشند. استاندار يزد در عين حال تاكيد كرد تا زماني كه در اين سمت باشد ، با تمام قدرت به خدمت رساني به مردم مشغول خواهد شد. به گفته ناظران اين سخنان به معناي تائيد تلويحي استعفاي استاندار يزد مي باشد و انتظار مي رود در يكي دو روز آينده ، نتيجه نهايي مشخص شود

و اینهم تحلیل سطحی و مقاله مهم یزد نیوز! نوشته عباس ماندگاری! که خاتم آدرس داده است

چرا عاصی تن به استعفاء داد؟!

در حاليكه اين روزها نامه احمدي نژاد به بوش نگاه تمام سياستمدران و فعالان سياسي را به خود جلب كرده است ، اخبار مربوط به استعفاي ابوالقاسم عاصي ( استاندار يزد ) را مي توان مهمترين مسئله فراروي سياستمدران يزدي دانست . اقدامي كه بعد از تاييد آن توسط نزديكان دكتر عاصي براي لحظاتي به عنوان مهمترين خبر رسانه هاي كشور، برروي خروجي خبرگزاريها و سايتهاي اينترنتي قرار گرفت. هرچند گفته مي شود اين استعفاء چند ي پيش صورت گرفته و به اطلاع مقامات عالي كشور نيز رسيده است.

واقعيت اين است كه هم اكنون نيز مهمترين پرسش فعالان سياسي يزدي در اين نكته است كه آيا استاندار يزد بر استعفاء خود پافشاري مي كند و يا تحت تاثير فشار برخي افراد دوباره به دفتر خود در ميدان امام حسين (ع) باز مي گردد. اتفاقي كه اكثر قريب به نزديك دوستان استاد عاصي كه وي را از ساليان دور مي شناسند بعيد مي دانند زيرا معتقدند وي وقتي تصميم به انجام كاري بگيرد ديگرمحال است از تصمیم خود صرف نظرنمايد. اما اين پرسش براي خيلي ها مطرح مي شود كه چه چيزي باعث شد عاصي كه هنوز چند ماهي از زمامداري اش بر استانداري نگذشته است تصميم به نوشتن استعفاء نامه نمايد كه نگارنده با توجه به برخي فرضيات به بعضي از آنها اشاره مي كنم.

شايد بتوان گفت مهمترين دليل استعفاي عاصي اختلاف در بين نيروهاي اصولگرا در يزد می باشد

اختلافي كه باعث كشمكشهاي شديد بين كساني شد كه تا قبل از انتخاب عاصي به عنوان استاندار يزد به صورت يكپارچه و متحد در فضاي دوستانه به فعاليت سياسي مي پرداختند و نتيجه همكاري آنها آراي بسيار بالاي احمدي نژاد در دو مرحله از انتخابات رياست جمهوري در يزد و همچنين رقابت تنگاتنگ اصولگرايان و اصلاح طلبان يزدي در انتخابات هفتمين دوره مجلس شوراي اسلامي را بيان كرد. ولي بعد از انتخاب استاندار به علت راضي نشدن از ميزان سهم خود در كابينه به مخالفت وی پرداختند.

2- از ديگر دلايل استعفاي عاصي می توان به فشار برخي گروههاي نزديك به استاندار براي تعويض سريع مديران سابق در يزد اشاره كرد كاري كه چندان با روحيه عاصي همخواني نداشت. او معتقد به تغييرات تدريجي و به كار گيري تجربيات آنها همراه با احترام در سطوح ديگر مديریتي بود در حالي كه برخي افراد تاثير گذار معتقد به برکناری فوري و استفاده از آنها در حد بسيار پايين و در سطح كارشناسي بودند. اتفاقي كه در مهمترين نهاد دولتي استان (استانداري ) باعث ايجاد دو دستگي در بين مديران سابق و جديد شد و مديران سابق با استفاده از تجربيات طولاني مديريتي خود و همچنين بهره گيري از ديگر كارمندان ناراضي در استانداري كه هر روز به تعداد آنها اضافه مي شد در مقابل اقدامات مديران جديد ايستادگي و انسداد ايجاد نمايند.

3- هرچند دكتر عاصي در تغيير مديران سنت شكني های بسياري كرد و برخي از مديران كه نزديك به دو دهه بر صندلي هاي خود تكيه زده بودند وحاضر به پايين آمدن از آن نبودند و هيچ استانداري شهامت نزديك شدن به آنها را نداشت را فوري تغيير داد ولي وي در برخي از انتصابها سريع به اشتباه خود پي برد. اشتباهي كه عاصي چندان حاضر به كتمان آن نبود و می توان به نمونه آشکار مقابله او با فشارهایی که براي تغيير معاونت سياسي استانداري شکل گرفت اشاره کرد . عاصی با رضايت مندي از كارهاي خورشيد نام وي را صميمي ، پيگير و دلسوز تر از برخی از معاونان و فرمانداران جديد خود مي دانست.

4- در پایان می توان به عدم همکاری برخی از وزرتخانه ها برای تغییر مدیران اشاره نمود تا جایی که وی مجبور به پیگیریی های فراوان و حتی درگیری های کلامی با برخی وزیران می شد.

از اینرو باید به انتظار نشست ودید که آیا استاندار یزد بار دیگر حاضر به ادامه همکاری و همراهی با مدیران خود می باشد و یا بر تصمیم خود پافشاری کرده ، به محیط دانشگاه باز می گردد و برای دانشجویان خود از تجربه تلخ مدیریتی سخن می گوید.هرچند او به خاطر شجاعتش هنوز نزد مردم یزد محبوب می باشد. مقاله خوانندگان (عباس ماندگاري)

و سرانجام، منبع آگاه یزد نیوز و خاتم یزد در استان پیدا شد

يحي زاده : اميد اندكي به باقي ماندن عاصي در استانداري وجود دارد

نماينده مردم ميبد و تفت در مجلس شوراي اسلامي گفت: استعفاي آقاي عاصي صحت دارد و اميد براي باقي ماندن ايشان در سمت استانداري بسيار اندك است.

سيدجلال يحي زاده در گفتگو با خبرنگار يزدنيوز افزود: آقاي عاصي با اصرار گروههاي مردمي اين مسئوليت را پذيرفت و وقتي ديد ديگر آن حمايت هاي اوليه ، كارشكني برخي از وزارتخانه ها و همچنين تندروهاي برخي از دوستان در تغيير مديران وجود دارد تصميم به استعفا گرفت .

وي گفت : ما همچنان اميدوار به باقي ماندن عاصي هستيم و وزارت كشور نيز با اين استعفا موافقت نكرده و رييس جمهوري هم تمايل به رفتن عاصي ندارد . هر چند رايزني هايي از سوي نمايندگان و برخي گروهها براي جانشيني آقاي عاصي آغاز شده است.

و اما فتنه یزد نیوز

در ذیل نظرات مطلب « پایان ماموریت ابوالقاسم عاصی در استانداری یزد می باشد»، که از میان نظرات ارسال شده، تنها نظر رئیس دفتر مهندس سفید برای شروع بکار خاتم نیوز و تهدید علی اصقر باقری درج می شود، براستی چرا باقری برای اعلام نظر، فقط و فقط یزد نیوز را انتخاب کرده است؟

1385/2/23 ساعت: 05:35

علي اصغر باقري

بسمه تعالي اگر چه اين استعفا دروغ است لكن اگر صحت داشته باشد انتقام سختي از مسببين آن مي گيريم اميدواريم دولت آقاي دكتر محمود احمدي نژاد اشتباه نكرده و استعفا را نپذيرد در غير اين صورت ديگر يزد روي آرامش به خود نخواهد ديد.

( در تماسی که با آقای علی اصقر باقری گرفتیم، این پیام را تکذیب کرده، و حال سوال اینجاست، که چرا یزد نیوز این پیام خطرناک را بنام آقای باقری کار کرده است؟



1385/2/20 ساعت: 03:13

علی اصغر باقری

بسمه تعالی اگر چه این استعفاء دیر صورت گرفت ولی خوشحالیم که یک مسئول سطح بالا مصلحت جامعه را بر خویش ترجیح داد و راه را برای کسانی که توانایی بالاتر دارند بازنمود. امید واریم دولت آقای دکتر محمود احمدی نژاد بتواند جایگزینی مناسب را علی رغم فشارهایی که بعضی نمایندگان و یاافراد ذی نفوذ اصلاح طلب می آورند هر چه زودتر انتخاب نموده و اوضاع نابسامان اداری را سامان دهد.

يزدفردا                  شوق دات كام

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا